بـیمه عـمـر و تـامـین آتــیه پاســارگـــاد

مشاوره رایگان و نماینده فروش بیمه عمر و تامین آتیه

بـیمه عـمـر و تـامـین آتــیه پاســارگـــاد

مشاوره رایگان و نماینده فروش بیمه عمر و تامین آتیه

ضمانت سود آوری و نرخ سود چگونه تعیین می‌گردد؟

 

شرکت بیمه پاسارگاد حداقل معادل هجده درصد (برای ۵ سال ابتدایی) سود را به مدت ده سال و بصورت علی الحساب تضمین می نماید. ضمناً حق بیمه‌های پرداختی را در سبد سرمایه گذاری خود متشکل از بازار بورس و سایر بازارهای سرمایه گذاری، جهت سرمایه گذاری بهینه قرار می دهد.

 

طبق ماده های 37-60 و 71 تمامی شرکت های بیمه خصوصی و دولتی، تحت نظارت مستقیم بیمه مرکزی ج.ا.ا هستند و ثبت و تأسیس آنها فقط از کانال بیمه مرکزی ممکن است.

 

درصورت انحلال یا ورشکستگى یک شرکت بیمه تعهدات بیمه نامه ها به عهده بیمه مرکزی می باشد.این ماده نیز به این مطلب اشاره دارد که درصورت ورشکستگی یک شرکت بیمه، حق و حقوق بیمه گذاران عمر، در رأس تمامی بدهکاری های آن شرکت قرار دارد و شرکت ورشکسته، قبل از تسویه هرگونه بدهی “حتی بدهی به دولت یا بدهی به بانکها یا بدهی به کسانیکه از آن شرکت چک یا سفته یا هرگونه اوراق بدهی آور دیگری دارند” تقدم دارد. 
۵۰% از حق‌بیمه‌های رشته عمر که یک شرکت بیمه از بیمه‌گذاران خود دریافت می‌کند، مستقیماً به حساب بیمه مرکزی ج.ا.ا واریز می‌شود.

درقبال ۵۰ درصدی که بیمه مرکزی دریافت می کند، مکلف است تا درصورت متضررشدن یک شرکت بیمه، به نسبت حق بیمه های دریافتی، به صورت اتکایی عمل نموده و تا سهمی مشخص از ضرر و زیان را جبران کرده تا از ورشکستگی شرکت بیمه مزبور جلوگیری نماید.

در واقع بیمه نامه های ما، توسط بیمه مرکزی بیمه شده اند.

نمایندگی سیّار بیمه عمر پاسارگاد جهت هرگونه سوال، مشاوره، صدور بیمه نامه، به صورت تلفنی و یا حضور در محل شما در خدمت شماست. مَمولَر 09335590929)

نظرات  (۱)

۲۲ تیر ۹۶ ، ۱۰:۵۷ سعید رضازاده
طبق دستور بیمه مرکزی از  ابتدای شهریور 1395 س.د علی الحساب تضمینی  برای 2 سال اول 16% - برای 2سال دوم 13% و مازاد بر 4سال 10% شده  که بیمه پارسارگاد هم  مستثنی نیست  و موظف به رعایت می باشد

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">