بـیمه عـمـر و تـامـین آتــیه پاســارگـــاد

مشاوره رایگان و نماینده فروش بیمه عمر و تامین آتیه

بـیمه عـمـر و تـامـین آتــیه پاســارگـــاد

مشاوره رایگان و نماینده فروش بیمه عمر و تامین آتیه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۵
محمد ممولر

نظرات  (۳)

خیللی دوست دارم با طراح این جدول یک جلسه فردی داشته باشم .....!!!!!!!!!
ببینم برای کدوم یکی از آیتم های مقایسه شون سند دارن! !!!؟؟؟؟؟؟؟
دوست عزیز صداقت و شفااافیت شرط اول تجارت. ..
پاسخ:
سلام دوست عزیز تاریخ این مطلب رو مشاهده کنید متوجه خواهید شد این مقایسه مربوط به چه زمانی هست بنده هم همچون شما به این اصل پایبند بوده و هستم اگر میتوانید اطلاعات خودتون  رو در اختیار ما قرار بدید تا اطلاعات این ستو ها به روز رسانی و منتشر شود  باتشکر

طراح جدول اطلاعات خود را خیلی باید اپدیت کنند واگر جرات دارد جدیدترین طرح کارافرین(طرح امید) را ازیکسال گذشته ارائه شده حتما دربرنامه مقایسه قیدکند و چیزی که درجدول مقایسه نیست داشتن سند برای ادعاها و صداقت میباشد

سلام بنده بیمه پاسارگاد پرداخت می کنم پنج ماهه ولی الان متوجه شدم که بیمه عمر کارآفرین با همین مبلغ می تونم پرداخت کنم زودتر هم بازنشست میشم به نظرتون اگه بیمه نامه م رو از پاسارگاد به کارآفرین تغییر بدم کار درستی هست یا نه پاسارگاد گفتن باید تا بیست سال پرداخت کنم بعدش باز نشست میشم

پاسخ:
سلام تمام مواردی که فرمودید مربوط میشه به مدت زمان قرار داد شما در هریک از شرکت های بیمه ایی میتوانید سرمایه گذاری کنید تمام شرکت های بیمه زیر نظر بیمه مرکزی هستندوتفاوت انها فقط در یک سری امتیاز ها و سقف پوشش ها می باشد 
برای بازنشستگی زودتر شرکت ها مدت زمان قرار داد با شما رو کمتر لحاظ میکنند که از لحاظ دریافتی به اصطلاح مستمری و یا سود سپرده تفاوت خواهند داشتد 

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">