بـیمه عـمـر و تـامـین آتــیه پاســارگـــاد

مشاوره رایگان و نماینده فروش بیمه عمر و تامین آتیه

بـیمه عـمـر و تـامـین آتــیه پاســارگـــاد

مشاوره رایگان و نماینده فروش بیمه عمر و تامین آتیه

۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

مرغ 🐔 یا تخم طلا 🌕🍳
👇👇👇👇👇👇👇👇
👇👇👇👇👇👇👇👇👇
تا به حال به این موضوع اندیشیده اید؟
👈اگر یک مرغ داشته باشید که تخم طلا براتون بزاره کدومشو بیمه می کنید؟
تخم طلا رو یا مرغ رو؟!

توو کشور ما متاسفانه همه تخم طلا رو بیمه می کنند به جای مرغ❗️❗️❗️❗️

🔴شما که سرپرست و نان آور خانواده هستید
🔴شما که تک پسر هستید
🔴شما که مادر یا مادربزرگ سرپرست نوه هستید
🔴شما که برادرِ خواهر مریضت هستی
🔴شما که ولیِ یک طفل هستید
🔴شما که حتی مدیر یا رئیس یک شرکت هستید با کلی کارمند و کارگر
شما
✔️بله دقیقا خود ِشما  درست مثل همان مرغی می مانی که تخم طلا میگذارد 😇

❎جالبه !
خیلی جالبه توجه کردین توو کشور ما تخم های طلا معمولا بیمه می شوند مثل ماشین ما ، خانه ی ما ، مغازه ما و...
ما حتی مدارک پستیمون رو هم بیمه میکنیم !
پس خودمون چی⁉️
کی ماشین میخره⁉️
کی خونه میخره⁉️
کی لوازم خونه میخره⁉️
کی شکم زنو بچه ی مارو سیر میکنه⁉️
کی هزینه تحصیل و ازدواج فرزندشو میده⁉️
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

⏺اگه شما براتون مشکلی پیش بیاد که نتونید دیگه کار کنید .......
❔❕

" پس مهم خود شما هستی "💯
☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️
🌷  @PASARGAD_24 🌷

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ فروردين ۹۷ ، ۰۴:۲۴
محمد ممولر

من نماینده بیمه ام .
همان شخصی که نگرانم خانه ات اتش بگیرد یا گلگیر ماشینت اماج تصادفی هولناک شود
🆔 @PASARGAD_24
من نماینده بیمه ام .

همان کسی که تو وقت نداری تا چند لحظه با تو حرف بزنم وبگویم که چه ریسک هایی اینده تو وخانواده ات را تهدید می کند خوشبختی گم شده تو در اینده همان کلماتی که من می خواهم به تو بگویم وتو حتی یه وقت دیدار به من نمی دهی .

من نماینده بیمه ام .
همان فرشته نجاتی که قبل از صدور بیمه نامه برای انبارکالایت مرا پیش منشی و در دفتر می نشانی ولی ساعت ۱۲ شب که جرقه برق انبارت را به خاکستر تبدیل کرد در بین کاغذ پاره های یادداشت هایت دنبال شماره من می گردی در حالی که به خودت زحمت نداده بودی انرا در گوشی ات سیو کنی ....

من نماینده بیمه ام .
هزار سال برایت زندگی باد ولی فردا روزی که خورشید بدون تو بر خانواده ات طلوع کرد یک برگ کاغذ نوشته شده به نام بیمه عمر ادامه تحصیل فرزندت را تضمین می کند وهمسرت را از کار کردن در خانه مردم برای امرار معاش معاف می کند .روحت شاد وقرین رحمت باد،امروز رفتم شعبه و به چهلمین روز وداعت نرسیده سرمایه عمرت را که ۴۰۰ میلیون وارزش بازخریدی بیمه نامه ات که ۳۰۰ میلیون بود را گرفتم و به فرزند و همسرت دادم 

من نماینده بیمه ام
🆔 @PASARGAD_24

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ فروردين ۹۷ ، ۰۳:۰۴
محمد ممولر

تعاریف و شرایط عمومی بیمه نامه عمر

 

تعاریف و شرایط  عمومی بیمه نامه عمر

تعاریف:
بیمه گر : شرکت بیمه پاسارگاد می باشد .
بیمه گذار : شخص حقیقی یا حقوقی است که قرارداد بیمه را با بیمه گر منعقد و پرداخت حق بیمه را به ترتیب مندرج در بیمه نامه تعهد می کند .
بیمه شده : شخص حقیقی است که فوت یا حیات او موضوع قرارداد بیمه و سن ، وضع مزاجی و سلامتی او پایه حق بیمه است
استفاده کننده : شخص حقیقی یا حقوقی است که بیمه گذار قرارداد بیمه را به نفع او منعقد ساخته است.
موضوع بیمه : یکی از انواع بیمه های عمر است که در شرایط خصوصی بیمه نامه ذکر شده است .


حقوق ناشی از قرارداد:
این قرار داد بین شرکت بیمه پاسارگاد بر اساس اظهارات کتبی بیمه گذار و بیمه شده در برگ پیشنهاد و پیوستهای احتمالی که جزء لاینفک بیمه نامه می باشد و این شرایط عمومی تنظیم گردیده و مورد توفق طرفین می باشد.
گزارش پزشکان معاینه کننده . مدارک ضمیمه این گزارشات نیز بر اساس این قرارداد می باشد.
در صورتی که بیمه شده و بیمه گذار شخص واحدی نباشد رضایت کتبی بیمه شده و هم چنین در مورد بیمه شده ای که اهلیت قانونی نداشته باشد موافقت ولی یا قیم او ضروری است ، در غیر این صورت بیمه نامه باطل است.


اعتبار قرارداد بیمه نامه و لازم الاجرا بودن آن :

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ فروردين ۹۷ ، ۰۴:۰۱
محمد ممولر

بیمه عمر و ارزش آن

life insurance value

ارزش بیمه عمر
بعضی افراد ممکن است بیمه عمر را به عنوان یک هزینه اضافی قلمداد کنند . اما آیا این سوال را از خود پرسیده اید که ” آیا بعد از مرگی شما کسی در زندگی شما دچار مشکلات اقتصادی خواهد شد ؟ ”
اگر پاسخ شما بله باشد، به طور قطعی بیمه عمر برای شما مهم است.

اگر ازدواج کرده اید و بچه دارید

اگر شما ازدواج کرده اید و بچه های کوچکی در خانه دارید که زندگی حال و آینده آنها به درآمد شما بستگی دارد، نیاز بسیار به بیمه عمر دارید. بعد از مرگ شما و کم شدن درآمد خانواده یک مشکل مالی بزرگ و لحظه ای ایجاد می شود . نه تنها مرگ شما باعث می شود که خانواده تان از نظر عاطفی نابود گردد ، بلکه برای رسیدن به اهداف آینده مانند تحصیلات عالی فرزندان نیز پشتوانه خود را از دست داده است . حتی اگر این خانواده دارای خانه داشته باشد ، مرگ شما بدان معنی است که همسر زنده مانده هزینه های اضافی مانند مراقبت از کودک، خانه داری و هزینه های نگهداری از خانه را باید پرداخت کند .
اگر در پایان مدت بیمه نامه در قید حیات بودید این اندوخته ذخیره شده هم شما و خانواده شما را در موقعست مالس بهتری برای دستیابی به اهداف قرار خواهد داد .

متاهل بدون فرزند یا مجرد

چرا بیمه عمر مهم است اگر فرزند ندارید و یا ازدواج نکرده اید ؟ اینکه شما بچه ندارید یا ازدواج نکردید، لزوما به این معنی نیست که شما به بیمه عمر نیاز ندارید. ممکن است همسر و یا افراد دیگری به درامد شما وابسته باشند چرا که اداره زندگی نیازمند پول و درامد است ، بنابراین داشتن ایمنی مالی یک سیاست مهم در زندگی هر فرد و بیمه عمر نیز نقشی حیاتی در زندگی یک فرد دارد.
اگر شما ازدواج کرده اید یا تنها زندگی می کنید، چه کسی بعد از شما هزینه های شما را پرداخت می کند ؟ چیزهایی مانند هزینه های مراسم تشییع و بدهی های مشترک و انفرادی (مانند وام خرید منزل ) فقط اندکی از هزینه هایی است که در صورت فوت شما به بازماندگان تحمیل می شود . آیا شما در حال حاضر منابع مالی کافی برای پوشش دادن این هزینه ها دارید ؟ اگر جواب خیر است بازماندگان شما به احتمال زیاد این هزینه ها را پرداخت خواهند کرد . حتی اگر منابع کافی در اختیار دارید و نگران فوت خود نیستید می توانید با سرمایه گذاری و پس انداز بلند مدت پولهای خود در بیمه عمر پول بیشتری برای آینده خود و بازماندگان احتمالی ذخیره کنید . می توانید با پس اندازهای بیمه ای خود برنامه سفر به دور دنیا داشته باشید و یا از پول خود برای ایجاد یک مرکز خیریه استفاده کنید .

داشتن بیمه عمر مکفی نیز به همان اندازه داشتن بیمه عمر مهم است

از دست دادن یکی از عزیزان یک تجربه عاطفی و دردناک برای هر خانواده است. اما هنگامی که بازماندگان شما فاقد پول کافی برای پرداخت هزینه های ضروری و همیشگی زندگی هستند ، این وضعیت بسیار دشوار ، بدتر نیز خواهد شد . بازماندگان شما نه تنها به علت از دست دادن شما غمگین هستند ، بلکه آنها اکنون برای مقابله با این مشکلات مالی که با رفتن شما به وجود آمده دچار اضطراب مالی اضافه نیز شده اند. اگر مبالغ بیمه عمر شما ، با توجه به منابع مالی و توانایی های فعلی شما در نظر گرفته نشوند ، با وقوع مرگ ،  از لحاظ مالی می توانید بازماندگان خود را مجبور به رفتن به یک خانه ارزان تر یا حتی یک شهر کوچک تر کنید . آنها باید برنامه های تحصیلی و حرفه ای را فراموش کرده و کیفیت زندگی خود را کاهش دهند . آنها ممکن است حتی مجبور شوند برای پرداخت هزینه های تشییع و دفن شما از دیگران قرض بگیرند . در این شرایط حتی نمی توانید هیچ گونه کمکی به آنها بکنید چرا که دیگر نیستید .

اگر شما تعجب کرده اید که چرا بیمه عمر مهم است ، پس خواهش می کنم با خرید بیمه عمر ، عواقب ویرانگر نداشتن پوشش های بیمه ای را که در آینده ممکن است گریبان کسانی که دوستشان دارید را بگیرد ، متوقف کنید .

شاد و سربلند باشید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ فروردين ۹۷ ، ۰۳:۵۶
محمد ممولر

به این ده دلیل باید بیمه عمر خرید


خرید بیمه عمر یکی از مهمترین تصمیمات مالی است، اما شاید باورنکنید تنها ۷ درصد مردم دنیا تحت پوشش این بیمه هستند . اما چرا بیمه عمر و پوشش های آمن تا این اندازه مهم است ؟ خب، بدون در نظر گرفتن اینکه به چه میزان درآمد کسب می کنید ، هیچکس نمی داند آینده چگونه رقم خواهد خورد . بسیاری از افراد هر ساله از بیماری یا حادثه خیلی زودتر از دیگران می میرند، و اگر شما تنها نان آور خانواده هستید و مجبور به پرداخت هزینه های زندگی هستید ، این امر می تواند پیامدهای ویران کننده ای برای عزیزان شما داشته باشد .” توانایی آنها در پرداخت هزینه های خانوار، بدهی ها و حفظ سطح استاندارد زندگی خود . ”

 

بنابراین، حداقل کاری که شما با خرید بیمه عمر می توانید انجام دهید تامین مالی آینده خانواده خودتان است . علاوه بر این، از مزایای یک بیمه عمر در طول زندگی خود غافل نمانید ، به ویژه اگر شما جوان هستید. ما ۱۰ دلیل قانع کننده برای خرید یک بیمه نامه عمر را فهرست می کنیم.
۱ – نگاهی به گرفتاریهای عزیزان شما پس از اینکه شما از این دنیا را ترک کردید :
این مهم ترین جنبه ی بیمه ی عمر است که باید به آن پرداخته شود. خانواده ی شما حتی بعد از اینکه شما رفته اید، به شما وابسته است و مطمئنا نمی خواهید سطح زندگی آنها را پایین بیاور. این که آیا برای جایگزینی درآمد از دست رفته، پرداخت هزینه تحصیل فرزندتان و یا اطمینان از اینکه همسر شما امنیت مالی مورد نیاز را پس از شما را دارد ؟
اگر جواب خیر است ، بیمه عمر می تواند سرمایه ای را برای روزی که وابستگان شما به آن نیاز دارد ذخیره کند .
۲- قراردادی برای تضمین پرداخت وامها شما :
هیچ کس دوست ندارد خانواده خود را در مقابل بدهی های مالی خود قرار داده و برای آنها بحران ایجاد کند طرف قراردادهای پرداخت وام شما قرار گیرند . هر گونه بدهی مانند – وام مسکن، وام خودرو، وام شخصی یا وام در کارت های اعتباری – بدون خرید بیمه عمر برای انتقال تعهد پرداخت آنها از خانواده به شرکت بیمه در زمان نبود شما ، تبدیل به کابوسی وحشتناک بعد از فوت شما خواهد شد .
۳- امکان دستیابی به اهداف بلند مدت:
از آنجایی که بیمه عمر وسیله ای است که برای مدت زمان طولانی پول شما را پس انداز و سرمایه گذاری می کند، به شما در دستیابی به اهداف بلندمدت مانند خرید خانه یا برنامه ریزی بازنشستگی کمک می کند. این قرارداد همچنین به شما گزینه های سرمایه گذاری متنوعی می دهد چرا که در پایان قرارداد مبالغ پرداختی شما چند برابر شده و ارزش بالایی برای سرمایه گذاری در زمینه های مختلف خواهد داشت . بسیاری از شرکتها حتی مبالغی بیشتر از تعهد خود به بیمه گذار پرداخت می نمایند چرا با تجمیع مبالغ حق بیمه و اقساط بیمه نامه های قبلی منبع بسیار بزرگی برای سرمایه گذاری در اختیارداشته و بیش شک با منابع عظیم مالی سرمایه گذاریهای سودآورتری هم انجام خواهد شد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ فروردين ۹۷ ، ۰۳:۴۳
محمد ممولر

بیمه عمر نوزادان بیمه پاسارگاد

چرا نوزادانمان به این بیمه نامه نیاز دارند ؟
هیچ لذتی وشعفی بالاتر از تولد یک نوزاد در خانواده نیست.
امیدها و برنامه های بزرگی برای آینده، فکر والدین را مشغول می کند.
«آینده» بخشی از زندگی هر نوزادی است که با تولدش توجه عمده پدر و مادر را به خود جلب می‌کند. این آینده نامعلوم معمولا خانواده‌ها را تشویق به انجام برنامه ریزی هایی می‌کند که تا حدی برطرف‌کننده نگرانی‌های آن‌هاست.
این برنامه ریزی ها بیشتر جنبه اقتصادی دارد و پدر و مادر همه تلاش‌شان را می‌کنند تا بخشی از نیازهای مالی فرزندشان را در سال‌های جوانی و نوجوانی‌اش تامین کنند. اما این توجه با تولد کودک به نوعی همه‌گیر می‌شود و مشارکت پدر و مادر را در همه زمینه‌ها می‌طلبد.

بیمه عمر و تامین آتیه نوزادان چیست ؟

آینده را از امروز بسازید ...
بیمه جزو صنعت‌هایی است که در چند سال اخیر توجه زیادی به آن شده است و خانواده های ایرانی با نگرشی جدید و متفاوت به آن به عنوان یک پس انداز نگاه می کنند.

نگاه والدین امروزی به آینده فرزندانشان، متفاوت از دیدگاه‌های گذشته است، نگرانی از آینده فرزندان ذهن والدین را به خود مشغول کرده و از آنها افرادی نگران اما مسوول در برابر فردای فرزندانشان ساخته است. اغلب والدین امروزی شبانه‌روز خود را وقف فرزندان می کنند و تمام دغدغه‌های ذهنی شان تامین نیازها و توقعات مالی آنهاست.

آنها با سعی در ایجاد شرایط مطلوب، رفاه کامل و تامین نیازهای فرزندان، در پی یافتن امنیتی نسبی برای آینده مالی فرزندان خود هستند.

در گذشته خیلی‌ها فکر می‌کنند مبالغی که به عنوان حق بیمه پرداخت می‌کنند، تنها پس از فوت اشخاص به وارثان آن‌ها تعلق می‌گیرد و خود فرد نفعی از آن نمی‌برد در حالی که در بیمه عمر نوزادان اینطور نبوده و افراد در طول مدت قرارداد، مبلغی را که در شروع قرارداد انتخاب کرده اند را پرداخت می‌کنند. این مبلغ با احتساب سود و تورم سالانه در پایان قراداد رقم قابل توجهی می‌شود و به فردی که خود را بیمه کرده است، تعلق می‌گیرد.

هر جوان 20تا 30 ساله‌ای آرزو دارد در سال‌های جوانی، پس انداز قابل توجهی در اختیار داشته باشد. او می‌تواند با این سرمایه‌گذاری که شما از روز تولدش انجام داده اید ازدواج کند، هزینه تحصیل در داخل یا خارج کشور را به راحتی تامین کند، خانه بخرد یا شغلی را برای خود انتخاب کند.

نحوه پس انداز در بیمه عمر نوزادان

پرداخت های کوچک شما ، سرمایه ای بزرگ در آینده ...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ فروردين ۹۷ ، ۰۳:۲۷
محمد ممولر

به مناسبت نوروز 97 هدیه ایی ویژه شما عزیزان

با نصب این برنامه به راحتی امور بیمه ایی خودتون رو غیر حضوری انجام بدید

با عضویت در این اپلیکیشن بروز باشید

 

تصویری از محیط برنامه


   


دریافت
حجم: 2.89 مگابایت
توضیحات: با این اپلیکیشن شما به راحتی میتوانید به صورت غیر حضوری بیمه کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ فروردين ۹۷ ، ۰۱:۳۰
محمد ممولر