بـیمه عـمـر و تـامـین آتــیه پاســارگـــاد

مشاوره رایگان و نماینده فروش بیمه عمر و تامین آتیه

بـیمه عـمـر و تـامـین آتــیه پاســارگـــاد

مشاوره رایگان و نماینده فروش بیمه عمر و تامین آتیه

۹ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

🔴 اطلاعات بیمه ای به درخواست اعضا محترم

قرارداد بیمه و ویژگی‌های آن

🔶محتوای قرارداد بیمه
قرارداد بیمه دارای ارکانی است:
الف. بیمه‌گر: طرفی که در ازای دریافت مبلغی از طرف مقابل، متعهد به جبران خسارت می‌شود.
ب. بیمه‌گذار: طرفی که مبلغ معینی را به عنوان حق بیمه می‌پردازد.
پ. حق بیمه: وجهی که بیمه‌گذار به بیمه‌گر می‌پردازد.
ت. موضوع بیمه: آنچه که بیمه می‌شود هم‌چون جان، مال و … .

🔶ویژگی‌های قرارداد بیمه

این وِیژگی‌ها عبارتند از:
۱. قرارداد بیمه باید به صورت کتبی بسته شود.
مطابق قانون بیمه باید قرارداد بیمه به صورت کتبی بسته شود و به عبارت بهتر باید طرفین سندی را به منظور انعقاد قرارداد تنظیم نمایند. در صورتی که قرارداد به صورت کتبی بسته نشود، باطل است؛ یعنی اینکه گویا هیچ قراردادی بین طرفین بسته نشده‌است.
۲. برهم زدن قرارداد دلبخواهی نیست!
هیچ یک از طرفین نمی‌تواند هر زمان که تمایل داشت قرارداد بیمه را برهم بزند(فسخ کند). علاوه بر این فوت یا حجر یکی از طرفین نمی‌تواند موجب برهم‌خوردن قرارداد بیمه شود؛ یعنی اگر هر یک از طرفین فوت کند یا اینکه محجور گردد، حقوق و تعهدات او که با بیمه مرتبط است، به ورثه‌اش انتقال می‌یابد. مقصود از محجور شدن، مجنون یا سفیه شدن فرد می‌باشد. این ویژگی در قراردادهای مربوط به بیمه عمر رعایت نمی‌شود. یعنی اینکه اگر در اینگونه قراردادها بیمه‌گذار از پرداخت حق بیمه خودداری کند، بیمه‌گر نمی‌تواند او را به پرداخت حق بیمه ملزم نماید.
۳. قرارداد بیمه مجانی و رایگان نیست!
در قرارداد بیمه هر یک از بیمه‌گر و بیمه‌گذار تعهداتی را در مقابل طرف دیگر بر عهده دارد؛ یکی از طرفین یعنی بیمه‌گذار موظف است که حق بیمه پرداخت نموده و ریسک یا خطر موضوع بیمه را به صورت صحیح اعلام نماید. از طرف مقابل بیمه‌گر هم مکلف است ریسک یا خطر تعیین شده در عقد را تحت پوشش دهد. غیرمجانی(معوض بودن) قرارداد بیمه موجب می‌شود در صورتی که بیمه‌گذار به تعهدات خود عمل نکند، بیمه‌گر نیز از تعهدات رهایی می‌یابد. بنابراین در این قرارداد هر یک از طرفین به دنبال کسب منفعت خود می‌باشند و برای رسیدن به این منافع باید تعهداتی را انجام دهند.
۴. آثار قرارداد بیمه، تدریجی است.
قرارداد بیمه می‌تواند برای مدت طولانی یا برای مدتی کوتاه بسته شود. در هر دو مورد بیمه‌گذار می‌تواند حق بیمه را در حین بستن قرارداد یا در طول زمان پرداخت نماید اما نمی‌توان گفت که با پرداخت حق بیمه، تعهدات او در مقابل بیمه‌گر به اتمام می‌رسد. در واقع آثار قرارداد بیمه در طول زمان ظاهر شده و برای مدتی پس از انعقاد است. بر این اساس تعهدات بیمه‌گذار فقط محدود به پرداخت بیمه نبوده و بیمه‌گر نیز موظف است در طول مدت قرارداد هر زمان که خطر و یا یکی از خطرات موضوع بیمه پیش آید، آن را جبران نماید.
۵. بیمه، قراردادی اتفاقی است.
در قرارداد بیمه موضوع قرارداد یکی از ارکان اصلی می‌باشد. با توجه به اتفاقی بودن این قرارداد، تنها خطر اتفاقی می‌تواند موضوع قرارداد بیمه قرار بگیرد. بنابراین اگر ریسک و خطر، قبل از بستن قرارداد بیمه واقع شده باشد، عقد بیمه باطل است؛ یعنی گویا هیچ قراردادی بسته نشده‌است. علاوه‌براین ریسک‌ها یا خطرهایی که با توجه به اوضاع و احوال وقوع‌شان بسیار محتمل است، قابل بیمه‌شدن نمی‌باشد.
۶. در قرارداد بیمه حُسن‌نیت بسیار اهمیت دارد.
غالباً به این صورت است که وجود یا عدم‌وجود حُسن‌نیت در قراردادها اهمیتی ندارد اما در قرارداد بیمه حُسن‌نیت یکی از ارکان اصلی قراردادها به شمار می‌رود. در این قرارداد بیمه‌گر به آنچه که بیمه‌گذار می‌گوید اطمینان می‌کند. بنابراین حُسن‌نیت بیمه‌گذار در دادن اطلاعات اهمیت زیادی برای بیمه‌گر دارد. در صورتی که بیمه‌گذار به صورت غیرواقعی وقوع حادثه را اعلام نماید، بیمه‌گر خسارت مذکور را تحت پوشش قرار نمی‌دهد و هم‌چنین اگر بیمه‌گر در اعلام خطر یا ریسک سوءنیت‌داشته‌باشد، قرارداد بیمه باطل خواهد بود.
۷. بیمه، یک قرارداد تحمیلی است.
معمولا هنگامی که سخن از بسته شدن یک قرارداد به میان می‌آید، طرفین قرارداد پس از انجام مذاکرات و توافق بر سر شرایط قراردادی، آن را امضا می‌کنند اما قرارداد بیمه، تحمیلی است. تحمیلی یا الحاقی بودن قرارداد بیمه به این معنا است که شرایط این قرارداد از قبل توسط بیمه‌گر تنظیم می‌شود و بیمه‌گذار بدون اینکه دخالتی در تعیین شرایط یا تغییر آن‌ها داشته باشد، آن را صرفا امضا می نماید. شاید این نکته به ذهن برسد که تحمیلی بودن قرارداد بیمه می‌تواند موجب سوءاستفاده‌‌ی بیمه‌گر شود اما در ایران نهادی تحت عنوان بیمه مرکزی پیش‌بینی شده‌است که با نظارت بر فعالیت‌های بیمه، از حقوق بیمه‌گذاران حمایت میکند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۹۷ ، ۱۷:۰۰
محمد ممولر

🔘بیمه عمربرای چه کسانی مفید است❔

1 ◀️ پدر بزرگان
اگر شما پدر بزرگ هستید میتوانید مانند دیگر پدر بزرگان با تهیه بیمه نامه برای نوه خود به هر مناسبتی (اعیاد و تولد) حس خوب دور اندیشی را به آنها هدیه کنید.

2 ◀️ مادربزرگان
اگر شما مادر بزرگ هستید،
میتوانید همچون سایر مادر بزرگان مهر و محبت  همیشگی خود را برای نوه های خود به نمایش گذارید و از پشتوانه اقتصادی و اختصاصی آنها مطمئن  شوید.

3 ◀️همسران

اگر شما متاهل هستید⏬

مانند هزاران افراد متاهل دیگر میتوانید،
 برای پشتوانه اقتصادی آینده،
 برای روزهای خوشی،
 و روزهای مبادا
یک بیمه عمروسرمایه گذاری کامل داشته باشید.

4 ◀️جوانان و مجردین

 اگر شما دختر یا پسر مجردی هستید

میتوانید با بهره مندی  از بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری،
 یک پس انداز با ارزشی پدید آورده و در پایان مدت بیمه به یک حقوق  دوم در ایام تاهل دست یافته اید.

5 ◀️ کودکان و نوزادان

 اگر شما صاحب کودک یا نوزادی هستید

میتوانید مثل هزاران پدرو مادر دیگر ،

با تهیه یک بیمه عمر و سرمایه گذاری 20 تا 30 ساله ،
اورا در ابتدای جوانی⏬

 ✔️از حقوق ماهیانه و مستمری برای کمک هزینه های تحصیل
✔️‌اشتغال
 ✔️ازدواج
بهره مند سازید
یک لحظه فکر کنید اگر خود شما از سن 25 سالگی یک حقوق ماهانه داشتید ،‌ امنیت و رفاه زندگیتان چقدر متفاوت بود؟
 این حس خوب را به کودک خود هدیه کنید...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۹۷ ، ۱۰:۰۵
محمد ممولر

آیا بیمه عمر مستمری و بازنشستگی دارد ؟

در بیمه های عمر سه روش جهت دریافت سود پایانی حاصل شده در بیمه ها بصورت زیر به بیمه گزار پرداخت می گردد:

1️⃣ کل سود حاصل شده بصورت یکجا در سال پایانی نقدا دریافت گردد.
2️⃣ از محل کل سود پایانی ماهانه به شما  حقوق مستمری بدهند (براساس سود بانکی ان زمان) و همچنین اصل پول در صورت فوت به ذینفع یا ذینفعان(هرکسی که خود شخص تمایل داشته باشد ان مبلغ به وی برسد)
3️⃣ بصورت مشخصی ماهانه از محل کل پول حاصل شده به شخص بدهند تا مدت مشخص.
تمام موارد سه گانه فوق در سال پایانی قابل انتخاب می باشد...
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۹۷ ، ۰۸:۵۵
محمد ممولر

نیک سیترمن کارمند جوان و پرشور راه آهن بود.مشهور بود که مرد بسیار فعال . پرکاری است.زن بسیار خوب،دو فرزند و دوستان فراوان داشت.
یکی از روز های تابستان به کارکنان قطار اطلاع داده شد به خاطر سال روز تولد رئیس می توانند یک ساعت کارشان را زودتر تعطیل کنند.نیک در حالی که آخرین واگن قطار را بررسی می کرد،برای چندمین بار در کوپه ای که یخچال قطار بود محبوس شد.او که می دانست کارکنان آنجا را ترک کرده اند و کسی نیست که به او کمک کند تا خودش را نجات
دهد به وحشت افتاد.



آنقدر با مشت به در کوبید که دست هایش خونین شدند و به دلیل ان همه فریادی که کشیده بود،صدایش گرفته بود.با توجه به اطلاعاتی که داشت،درجه حرارت داخل واگن صفر بود.به ذهن نیک رسید که اگر نتوانم از اینجا بیرون بروم منجمد می شوم.او که می خواست همسر و خانواده اش بدانند چه اتفاقی برای او افتاده چاقویی پیدا کرد و روی کف چوبی واگن نوشت:به شدت سرد است.بدنم دارد کرخت می شود.کم کم دارم به خواب می روم.این ها آخرین کلمات من
هستند.

https://t.me/pasargad_24

روز بعد کارکنان قطار در واگن یخچال را باز کردند و نیک را مرده یافتند.ظاهراَ همه چیز نشان می داد که او منجمد شده است و در اثر آن جانش را از دست داده است.اما حقیقت خبر این بود که یخچال واگن کار نمی کرد و درجه حرارت در واگن 55 درجه فارنهایت بود.نیک با نیروی افکار خودش،جانش را از دست داده بود.


🍃💐🍃💐🍃💐🍃💐🍃💐🍃

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۹۷ ، ۰۱:۵۴
محمد ممولر



اگر شما در سن ۲۰ سالگی یک مستمری و  حقوق بازنشستگی یا یک پس انداز خوب داشتید،موفق تر از امروز نبودید ؟؟  چرا این لطف را در حق فرزندانمان نکنیم ؟؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۹۷ ، ۰۱:۱۱
محمد ممولر

آیا می توان شرایط بیمه نامه را تغییر داد ؟

بلی
اعمال تغییرات در شرایط بیمه نامه در طول مدت قرارداد در سررسید هر یک از سنوات بیمه ای مقدور می باشد .


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ تیر ۹۷ ، ۱۶:۲۷
محمد ممولر

اقساط بیمه نامه چگونه پرداخت می شود ؟

در حال حاضر اقساط بوسیله دفترچه هایی که مشترکا” توسط بانک پاسارگاد، بانک تجارت و کشاورزی تهیه گردیده پرداخت می گردد. و مستقیما مبالغ به حساب فراگیر شرکت سهامی بیمه پاسارگاد واریز می گردد.
همچنین از طریق شناسه پرداخت و قبض که بر روی اقساط بیمه نامه چاپ شده است می توانید از طریق اینرنت بانک پاسارگاد پرداخت داشته باشید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ تیر ۹۷ ، ۱۵:۲۶
محمد ممولر

برای گرفت وام چه ضمانهایی لازم است و مدت زمان وام و بازپرداخت آن چگونه است؟

برای دریافت وام باید حداقل شش ماه از مدت بیمه نامه گذشته و حداقل موجودی 200 هزار تومان باشد که در صورت ثبت همه اقساط بدون هیچ تشریفاتی و فقط با ارایه بیمه نامه و کارت شناسایی چک وام در وجه بیمه گذار صادر خواهد گردید .
و باز پرداخت آن می تواند حداکثر تا 36 ماه بوده و همچنین می تواند بعد از اتمام هر وام بلافاصله درخواست وام جدید نماید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ تیر ۹۷ ، ۱۵:۲۴
محمد ممولر

📌بیمه عمر و سرمایه گذاری یا سپرده گذاری در بانک ؟ 

تفاوت این سرمایه گذاری با سپرده گذاری در بانک در دو جنبه مهم قابل اشاره است اول اینکه سپرده گذاری در بانک نیاز به سرمایه قابل توجه و کلان در ابتدای سرمایه گذاری دارد . در صورتیکه این سرمایه ، در بیمه های عمر و سرمایه گذاری با جمع آوری پس انداز های کوچک شکل میگیرد و سود تضمینی و بهره مرکب هم به آن تعلق میگیرد و دوم اینکه پس از پرداخت اولین قسط ، بیمه شده تحت پوشش های بیمه ای قرار میگیرد . 

✅ مزایای بیمه های عمر و اندوخته ساز 

1⃣دریافت سود تضمینی 

حداقل میزان سود تضمینی سالانه برای پنج سال اول این بیمه نامه %16 بوده و برای 2 سال بعد از آن %13 در هر سال و مازاد بر آن 10%  می باشد ( این در حالی است که تجربه در 2 دهه اخیر ثابت کرده است هرسال تغییرات قابل ملاحظه ایی در سود های بانکی داشته ایم ).

2⃣دریافت سود مشارکت در منافع :

یکی دیگر از امتیازات بیمه عمر ، این است که شما در سرمایه گذاری های صورت گرفته توسط شرکت از محل حق بیمه های عمر شما سهیم هستید، در حالیکه در بانک به این صورت نیست و بانک نمی تواند شما را در سرمایه گذاریهای خودش  سهیم کرده و درصد بالاتر از قرارداد توافق شده به شما پرداخت نماید. 

3⃣دریافت وام 

یکی از مزایای این بیمه نامه در یافت وام بدون هیچگونه تشریفات اداری می باشد. از پایان سال دوم می توانید تا %90 از مبلغ ارزش صندوق بیمه نامه فرزند خود را وام دریافت نمائید. 

4⃣دریافت سود خالص 

سود و سرمایه پرداختی در انتهای دوره معاف از مالیات و هر گونه عوارض می باشد و تمامی آن متعلق به شما می باشد. 

5⃣سرمایه بدون باز پرداخت 

سرمایه این بیمه نامه تسهیلات و یا وام نبوده و نیز باز پرداخت ندارد، بلکه سود خالص شما از این سرمایه گذاری می باشد و برای موارد مختلف می توانید از آن استفاده کنید. 

📌با توجه به سود تضمینی، مدت قرارداد، پوشش های بیمه ای و شرایط خاص بیمه عمر، سرمایه گذاری در شرکت های بیمه از پائین ترین ریسک برخوردار می باشد. 

شما با پرداخت مبالغ و پس اندازهای کوچک در انتهای قرارداد از صندوق و سرمایه ای بزرگ و قابل توجه برخوردار می شوید. 

در تمام سالهای بیمه از پوشش بیمه ای و چتر حمایت شرکت بیمه برخوردار بوده اید. 


بیمه های عمر و ذخایر انباشته آن به عنوان یک عامل می تواند در ارتقای سطح تولید ملی نقشی سازنده ایفا نماید و این افزایش سطح تولید پرداخت سرمایه ها و غرامت های کلیه رشته های اشخاص در تسریع گردش چرخ های اقتصادی کشور موثر خواهد بود.  

امیدواریم فرهنگ خرید و آشنایی با بیمه نامه های عمر و تامین آتیه در جامعه ما هر روز بیشتر شود تا هر کدام از ما در آینده از پس اندازی که از امروز برای خودمان برنامه ریزی کرده ایم برخوردار شویم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ تیر ۹۷ ، ۱۵:۰۰
محمد ممولر