بـیمه عـمـر و تـامـین آتــیه پاســارگـــاد

مشاوره رایگان و نماینده فروش بیمه عمر و تامین آتیه

بـیمه عـمـر و تـامـین آتــیه پاســارگـــاد

مشاوره رایگان و نماینده فروش بیمه عمر و تامین آتیه

پشتوانه مالی و اعتباری شرکت بیمه پاسارگاد چیست؟

 

شرکت بیمه پاسارگاد، علاوه بر پشتوانه قوی مالی خود و استفاده از اعتبار مؤسسات گروه بانک پاسارگاد، همانند دیگر مؤسسات بیمه تحت نظارت و کنترل بیمه مرکزی ایران قرار دارد. ۵۰ درصد حق بیمه‌های پرداخت شده توسط بیمه گذار را نزد بیمه مرکزی ایران بیمه اتکایی خواهد بود.

 

ضمن آنکه بطور اصولی بخشی از ریسک این طرح بیمه ای همانند دیگر طرح‌های بیمه ای به مؤسسات معتبر بیمه گران اتکائی بین المللی منتقل خواهد شد.

 

شرکت بیمه پاسارگاد (سهامی عام) یکی از نخستین شرکت های بیمه خصوصی کشوراست که به منظور عرضه خدمات بیمه ای در سطح استاندارهای جهانی،کسب سود متوازن و همسوبا مصالح ملی و فعالیت در زمینه بیمه های زندگی و غیرزندگی (به طور مستقیم و قبولی اتکایی )توسط گروه مالی پاسارگاد تاسیس شد.

 

این شرکت درقالب سهامی عام در  تاریخ ۸۵/۱۱/۱۸ طی شماره ۲۹۰۰۷۰ با سرمایه ۴۵۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ( در سال 1389 این مبلغ به ۶۵۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال افزایش داده شده است) در اداره ثبت شرکت های تهران به ثبت رسیده و پس از طی تشریفات لازم در تاریخ ۸۵/۱۱/۲۹ پروانه فعالیت خود را در کلیه رشته های بیمه ای تحت شماره ۳۴۶۰۵ از بیمه مرکزی ایران دریافت و فعالیت خود را از تاریخ ۸۵/۱۲/۱ آغاز نموده است.

 

این شرکت توانست در تاریخ ۸۶/۸/۵ مجوز قبول اتکایی از موسسات بیمه داخلی را تحت شماره ۲۵۵۹۸ از بیمه مرکزی ایران دریافت کند و با صدور اولین گواهی قبولی در تاریخ ۸۶/۹/۱۸ فعالیت خود را در این بخش آغاز نماید.

 

در طی سالها خدمات متمایز، شرکت بیمه پاسارگاد موفق به کسب گواهینامه ها و تقدیرنامه های گوناگونی در شاخه های مختلف بیمه ای از جانب بیمه مرکزی ایران گردیده است:

 

کسب رتبه اول بیمه پاسارگاد در شاخص « توانایی ایفای تعهدات»

 

دریافت لوح تقدیر بیمه پاسارگاد در زمینه سهم بیمه عمر از پرتفوی شرکت

 

نشان بین المللی مدیریت مدرن و شایسته (MDM)

 

نشان بین المللی اعتماد مشتریان(TBA)

 

نشان برتر ملی نو آوری در خدمات بیمه

 

نشان شرکت برتر از نظر رشد سریع

 

نمایندگی سیّار بیمه عمر پاسارگاد جهت هرگونه سوال، مشاوره، صدور بیمه نامه، به صورت تلفنی و یا حضور در محل شما در خدمت شماست. مَمولَر 09335590929)

نظرات  (۳)

۰۵ دی ۹۶ ، ۰۹:۱۳ میثم میرزائی
با عرض سلام خدمت شما 
اگر امکان داره عکس لوله های تقدیر شرکت رو هم داخل سایت بگذارید 
۱۸ دی ۹۶ ، ۰۰:۰۸ علی اسماعیلی
اگه امکانش هست تفاوت بیمه عمر پاسارگاد با بقیه بیمه ها رو درج کنیین
فقط تفاوت بیمه ایران وپاسارگاد رو گذاشتین
پاسخ:
چششم متاسفانه مدتی دسترس به وبلاگ قطع شده بود  حتما براتون میزارم

سلام  لطفا بیمه عمر پاسارگارد را با بیمه های عمر سایر شرکت های بیمه مقایسه نمایید  اکر این مقایسه به صورت خطی . کنار هم باشد  و در اخر مقایسه محاسن و معایب را به تفکیک بیان نمایید بهتر قابل ارزیابی است

پاسخ:
سلام در حال جمع اوری اطلاعات هستیم

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">