بـیمه عـمـر و تـامـین آتــیه پاســارگـــاد

مشاوره رایگان و نماینده فروش بیمه عمر و تامین آتیه

بـیمه عـمـر و تـامـین آتــیه پاســارگـــاد

مشاوره رایگان و نماینده فروش بیمه عمر و تامین آتیه

10 سال افتخار آفرینی شرکت بیمه پاسارگاد

چهارشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۶، ۰۵:۲۲ ب.ظ
 نگاهی بر 10 سال افتخار آفرینی شرکت بیمه پاسارگاد
 
نگاهی بر 10 سال افتخار آفرینی شرکت بیمه پاسارگاد
 
شرکت های بیمه به عنوان مؤسسات خدماتی در یک جامعه نقش تعیین کننده ای در تامین آرامش و فراهم آوردن امنیت خاطر ایفا می کنند و از جایگاه ویژه ای در اقتصاد کشور برخوردارند.
 
فعالیت مثبت و مؤثر بیمه ها می تواند در رشد بخش های اقتصادی و افزایش تولید در هر بخش و یا شکوفایی در برخی زمینه های اقتصادی اثرات مهمی برجای بگذارد. در جهان امروز بیمه ها نقش مؤثری در زندگی مردم و همچنین اداره امور اقتصادی کشورها دارند.
 
در این میان شرکت های بیمه زندگی و غیر زندگی که فعالیت بهینه و مؤثری دارند، علاوه بر شکوفایی اقتصادی و رشد و توسعه کشور، در ارزیابی های ملی و بین المللی نیز افتخار می آفرینند.
 
بیمه پاسارگاد در طول سال های فعالیت خود، عملکردی منطبق بر استانداردهای ملی داشته است، به نحوی که حضور کارشناسان جوان در کنار افراد فرهیخته در این شرکت موجب شده تا اصول مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع به درستی اجرا شود.
 
بیمه پاسارگاد با الگوسازی در سیستم بیمه ای کشور، تحولات مثبتی را در نظام اقتصادی و صنعت بیمه ایجاد کرده است. کیفیت ارائه خدمات و پرداخت خسارت در کوتاه ترین زمان ممکن موجب شده است تا مشتری مداری و فرهنگ احترام به ارباب رجوع نهادینه شود. 
 
قرار گرفتن در بالاترین سطح توانگری مالی برای چهارمین سال متوالی گویای توانمندی این شرکت در پیمودن مراحل موفقیت و اجرای قوانین و مقررات بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران است.  
 
با نگاهی دقیق تر به افتخارات بیمه پاسارگاد می توان بیش از پیش به جایگاه شایسته این شرکت بیمه پی برد، بنابراین در ادامه به این مهم می پردازیم.

بیمه برتر ایران
 
شرکت بیمه پاسارگاد با گذشت مدت زمان کوتاهی از آغاز فعالیت موفق به کسب رتبه برتر در ارزیابی شرکت های بیمه از لحـاظ شاخص های مالی در سال های 1386 و 1388 شد و لوح تقدیر بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران توسط رئیس کل بیمه مرکزی به بیمه پاسارگاد اهدا شد.
خدمت و همت صادقانه، بیمه پاسارگاد به گونه ای در کشور شناسانده شد که با استفاده و بکارگیری فناوری های نوین در جهت دسترسی به رفاه، رشد اقتصادی و آرامش این شرکت توانست به کسب جایگاه برتر در رده بندی شرکت های بیمه در سال 1388 از نظر ابعاد مالی و توانایی ایفای تعهدات همچنین سهم بیمه عمر از پرتفوی شرکت دست یابد.
رتبه اول بیمه
 
لوح تقدیر و تندیس رتبه اول در شاخص «توانایی ایفای تعهدات» در همایش چهلمین سالگرد تأسیس بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به شرکت بیمه پاسارگاد اهدا شد.
روابط عمومی برتر
 
روابط عمومی بیمه پاسارگاد در اولین کنفرانس بین المللی بررسی نقش روابط عمومی و ارتباطات در ارتقای فرهنگ بیمه که همزمان با برگزاری جشنواره برترین های روابط عمومی صنعت بیمه کشور در اسفند ماه 1389 برگزار شد، به عنوان روابط عمومی برتر در رشـته اطلاع رسانی برگزیده و لـوح سپـاس برترین روابـط عمومی های صنعت بیمه کشور را دریافت نمود.
سازمان سلامت محور بیمه
 
شرکت بیمه پاسارگاد بر اساس رأی هیأت داوران دبیرخانه جایزه سال بقراط در اولین همایش ملی «سلامت، بیمه و بانک»، به عنوان سازمان سلامت محور موفق به دریافت لوح تقدیر شد.
مدیر عامل شایسته بیمه
 
معصوم ضمیری در بزرگ ترین رویداد مدیریتی کشور به عنوان «مدیر شایسته ملی» برگزیده شد و تندیس این همایش به ایشان تعلق گرفت. در این همایش از مدیر عامل شرکت بیمه پاسارگاد به دلیل تعالی منابع انسانی، نوآوری و خلاقیت، اثر بخشی و تفکر استراتژیک، تقدیر به عمل آمد و تندیس «مدیر شایسته ملی» به ایشان اهداء شد.
رشد سریع بیمه پاسارگاد
 
شـرکت بیمـه پاسـارگاد موفـق شـد در رتبـه بندی سازمان مدیریت صنعتی که بر اساس عملکرد سال مالی شرکت ها انجام می شود، طی سال های متمادی در میان شرکت های برتر کشور عنوان «شرکت برتر از نظر رشد سریع» را کسب نماید.
لوح تقدیر بیمه برتر
 
شرکت بیمه پاسارگاد بر اساس عملکرد شش ساله در شاخص های بهره وری کل عوامل، سرمایه و رقابت پذیری هزینه نیروی کار، درصد حاشیه سود خالص و فروش سرانه لوح تقدیر هفتمین جشنواره ملی بهره وری را دریافت کرد.در جشنواره ملی بهره وری پس از روند طولانی بررسی صورت های مالی شش ساله حسابرسی شده بیش از 5 هزار بنگاه اقتصادی مطرح کشور و انتخاب بیش از 300 شرکت به عنوان نامزد شرکت برتر در گروه های مختلف، در دی ماه سال 1394 برگزیدگان هفتمین مسابقه ملی بهره وری کشور را طی مراسم باشکوهی معرفی شدند.
بیمه پاسارگاد تندیس بهترین عملکرد 6 ساله از سال 1388تا سال 1393در شاخص های بهره وری کل عوامل ، سرمایه و رقابت پذیری هزینه نیروی کار و درصد حاشیه سود خالص فروش سرانه  را دریافت نمود.
نشان بیمه برتر بیمه
 
شرکت بیمه پاسارگاد با دریافت سه نشان برتر ملی و  بین المللی در بزرگ ترین اجلاس سران و مدیران اقتصاد، صنعت و تجارت ایران، «اکوایت» توانست نشان بین المللی «مدیریت مدرن و شایسته» (MDM) بالاترین سطح مدیریت، نشان بین المللی «اعتماد مشتریان» (TBA) و نشان برتر ملی «نوآوری در خدمات بیمه» را به دست آورد. تندیس و گواهیـنامه های بین المللی طی مراسم ویژه ای توسط مقام ها و مسئولان عالی رتبه ذیربط در آبان ماه 1392 به شرکت بیمه پاسارگاد اهداء شد.

تندیس انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران در دومین همایش سراسری کیفیت با رویکرد نقش کیفیت برتر در کسب رضایت مندی مشتری به شرکت بیمه پاسارگاد اعطا شد. دومین «همایش کیفیت در تولید و خدمات و نقش آن در کسب رضایت مندی مشتری» به همت انجمن دارندگان نشان استاندارد، با هدف بررسی نقش کیفیت برتر در میزان کسب رضایت مندی مشتری، در تیرماه 1395 در مرکز همایش های صدا و سیمای تهران برگزار شد. این تندیس به پاسداشت تـلاش بی شـاعبه بیـمه پاسارگاد در جـهت کسـب رضـایت مندی مشتریان و کسب سهم بازار مناسب اعطا شده است.


سطح یک توانگری بیمه برتر
 
شرکت بیمه پاسارگاد برای چهارمین سال متوالی در سطح یک توانگری مالی قرار گرفت.
 
طبق ارزیابی صورت های مالی مصوب سال1394 توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شرکت بیمه پاسارگاد موفق به کسب سطح یک توانگری مالی مؤسسات بیمه با نسبت توانگری 118 درصد شده است.
 
این شرکت از ابتدای اجرایی شدن آیین نامه شماره 69 شورای عالی بیمه تا کنون، موفق به حفظ سطح یک توانگری مالی خود در صنعت بیمه شده و این در حالی است بیمه پاسارگاد توانسته است با مدیریت صحیح منابع و برنامه های افزایش سرمایه شاخص توانگری مالی خود را رشد دهد. این نسبت بیان گر میزان توان مالی شرکت در قبال تعهدات خود است.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۸
محمد ممولر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">