بـیمه عـمـر و تـامـین آتــیه پاســارگـــاد

مشاوره رایگان و نماینده فروش بیمه عمر و تامین آتیه

بـیمه عـمـر و تـامـین آتــیه پاســارگـــاد

مشاوره رایگان و نماینده فروش بیمه عمر و تامین آتیه

طرح بیمه آتیه زنان خانه دار

نگاهی متفاوت به تامین مالی مادران و زنان خانه دار ...

چرا زنان خانه دار به این بیمه نیاز دارند؟

طرح بیمه آتیه زنان خانه دار پاسخی است به نیاز واقعی زنان برای برخورداری از تامین مالی و دریافت مستمری در دوران بازنشستگی ...

یکی از مهمترین دغدغه های زنان به عنوان اصلی ترین رکن هر خانواده نگرانی از تامین نیازهای مادی آنان در آینده می باشد. شرکت های بیمه همواره در تلاش بودند تا با طراحی بیمه نامه ای به عنوان بیمه مستمری زنان خانه دار نیازهای این قشر از اجتماع را پوشش داده و پس اندازی برای آتیه و آینده آنان ایجاد نمایند.

از گذشته تا به امروز مادران و زنان خانه دار، جزو آسیب پذیر ترین قشر جامعه بوده اند، با توجه به تورم و شرایط موجود، بانوان خانه دار باید به فکر تامین آتیه و پس اندازی مطمئن برای خود باشند. این در صورتی است که خانه داری در سایر کشورها به عنوان یک شغل محسوب شده و دارای حقوق، بیمه و مزایا می باشد.

دختران امروز و مادران فردا باید به آتیه خود اهمیت ویژه ای بدهند. با نگاهی اجمالی به وضعیت جامعه و بررسی نیاز این قشر می توان دریافت ایجاد یک پس انداز برای آینده این عزیران یک امر مهم و حیاتی خواهد بود.

در میان انواع مختلف حساب و پس اندازها، بیمه آتیه زنان خانه دار دارای قابلیت ویژه و منحصر به فردی می باشد، چرا که علاوه بر برخورداری از خصوصیات بیمه، ماهیت تشکیل سرمایه و پس انداز را نیز دارد، که این سرمایه و پس انداز می تواند برای تامین مواردی از قبیل: تهیه مسکن، بازنشستگی، مستمری و ... مورد استفاده قرار گیرد.

بیمه آتیه زنان خانه دار چیست؟

بیمه عمر و تامین آتیه زنان خانه دار یکی از پرطرفدار ترین بیمه های در میان خانم های خانه دار می باشد. در این بیمه نامه که با اضافه نمودن یک برنامه سرمایه گذاری سیستماتیک به بیمه عمر بلند مدت، روز به روز طرفداران بیشتری را در ایران و اکثر کشورها به خود جلب می نماید.

در این طرح افراد با پرداخت مبلغی تحت عنوان حق بیمه علاوه بر تامین منابع لازم برای تشکیل سرمایه ای در آتیه امکان برخورداری از پوشش این بیمه نامه را نیز خواهند داشت..

نحوه پس انداز

زنان خانه دار می توانند از مبالغی که معمولا برای آن برنامه ریزی ندارید یا صرف هزینه های غیر ضروری می کنند را به این بیمه نامه اختصاص دهند و اطمینان داشته باشند که این پس انداز به طور منظم و سیستماتیک برای آنها سرمایه گذاری می شود.

مهم تر اینکه اگر حادثه و اتفاق ناگواری مثل فوت، نقص عضو ، ازکار افتادگی حادثه و یا بیماری های خاص اتفاق بیافتد، بیمه پاسارگاد حامی این عزیزان خواهد بود و نه تنها مبلغ سرمایه گذاری شده و سود آن را پرداخت می کند بلکه مبلغی هم به عنوان پوشش بیمه ای نیز پرداخت می شود تا مشکلات مالی را پوشش دهد.

بیمه پاسارگاد حق بیمه‌های پرداختی شما را با اختصاص نرخ سود تضمینی در اندوخته‌های شما انباشته می نماید. این اندوخته، طی سالهای بعد با افزوده شدن حق بیمه‌ها و سود آنها، افزایش یافته و پس‌اندازی مطمئن برای رفع نیازهای احتمالی و برنامه‌های آینده شما خواهد بود.

این طرح بیمه نامه ای با پس انداز و پوشش های بیمه ای می باشد.

شما با توجه به شرایط مالی و اقتصادی خود تصمیم می گیرید در ماه به چه میزان پس انداز داشته باشید (از بین 20.000 تا 334.000 تومان)
نمایندگی  بیمه عمر پاسارگاد جهت هرگونه سوال، مشاوره، صدور بیمه نامه، به صورت تلفنی و یا حضور در محل

مَمولَر

09335590929

09182111459

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۰
محمد ممولر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">