بـیمه عـمـر و تـامـین آتــیه پاســارگـــاد

مشاوره رایگان و نماینده فروش بیمه عمر و تامین آتیه

بـیمه عـمـر و تـامـین آتــیه پاســارگـــاد

مشاوره رایگان و نماینده فروش بیمه عمر و تامین آتیه

بیمه عمر و تامین آتیه زنان خانه دار

پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۰۱ ب.ظ
آگهی اعطای کد نمایندگی فروش بیمه های عمر پاسارگاد(استخدام نماینده فروش)

بیمه عمر و تامین آتیه زنان خانه دار

طرح بیمه عمر و پس انداز زنان خانه دار نوعی سرمایه گذاری و بیمه نامه است که برنامه ریزی مالی دقیقی برای دریافت مستمری و دوران بازنشستگی و رفع نیازهای مالی بانوان خانه دار مطرح گردیده است.

زنان خانه دار به عنوان رکن اصلی هر خانواده همیشه دغدغه تامین نیازهای مالی و تامین آتیه خویش را داشته اند. در این طرح با نگاهی جامع به معقوله شغل خانه داری، سعی شده است بهترین گزینه ها و امتیازات یک پس انداز ایده آل همراه با پوششهای بیمه ای متنوع و پرداخت سودی مطمئن به سپرده سرمایه گذاری بانوان تخصیص داده شود. شرکت های بیمه همواره در تلاش بودند تا با طراحی بیمه نامه ای به عنوان بیمه عمر و پس انداز زنان خانه دار ، نیازهای این قشر از اجتماع را پوشش داده و پس اندازی برای آتیه و آینده آنان ایجاد نمایند.

در این طرح علاوه بر پرداخت سود، پوششهای بیمه ای و پرداخت مستمری به بانوان خانه دار از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است. از گذشته تا به امروز مادران و بانوان خانه دار، جزو آسیب پذیر قشر جامعه بوده اند، با توجه به مسئله تورم و شرایط موجود در جامعه، زنان خانه دار باید به فکر تامین آتیه و پس اندازی مطمئن برای آینده خود باشند. خانه داری در سایر کشورها به عنوان یک شغل محسوب شده و دارای حقوق، بیمه و مزایا می باشد. دختران امروز و مادران فردا باید به آتیه خود اهمیت بدهند. با نگاهی دقیق به وضعیت جامعه و بررسی نیاز این قشر می توان دریافت ایجاد یک پس انداز مطمئن و قابل اطمینان برای آینده زنان خانه دار یک امر مهم و حیاتی خواهد بود.

در میان روشهای مختلف پس انداز، بیمه عمر و پس انداز زنان خانه دار دارای قابلیت ویژه و منحصر به فردی می باشد، چرا که علاوه بر برخورداری از خصوصیات بیمه، ماهیت پس انداز و تشکیل سرمایه را نیز دارد، که این سرمایه می تواند برای تامین مواردی از قبیل: تهیه مسکن، بازنشستگی، مستمری و ... مورد استفاده قرار گیرد.

بیمه عمر و پس انداز زنان خانه دار چیست؟

این بیمه نامه نوعی از سرمایه گذاری است تحت قالب بیمه عمر، که در این طرح افراد با پرداخت مبالغی تحت عنوان حق بیمه به صورت ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و یا سالانه (حداقل از ماهی 20 هزار تومان)، سرمایه گذاری خود را شروع می کنند.

نحوه ایجاد پس انداز در طرح بیمه عمر و تامین آتیه زنان خانه دار...

همانطور که اشاره شد افراد در این طرح مبالغی را باید به عنوان حق بیمه پرداخت نمایند، این مبالغ می تواند از مقدار پولی که معمولا برای آن برنامه ای ندارید تامین شود. حق بیمه ها می توانند به صورت ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و یا سالانه پرداخت شوند (حداقل از ماهی 20 هزار تومان)، مدت قرارداد از 5 سال الی 30 سال می تواند متغیر باشد و با توجه به شرایط بیمه شده و پیشنهاد کارشناس بیمه ای تعیین می گردد.

حق بیمه های پرداختی در صندوق اندوخته ریاضی بیمه شده پس انداز می گردد و به آن سود تضمینی 16% پرداخت می گردد، و در انتهای قرار داد کلیه حق بیمه های پرداختی به همراه سود آن به صورت یکجا و یا مستمری ماهانه به فرد مورد نظر پرداخت می گردد.

بیمه پاسارگاد حق بیمه‌های پرداختی را با احتساب نرخ سود تضمینی در اندوخته‌های مالی شما انباشته می نماید. این اندوخته، طی سالهای بعد با افزوده شدن حق بیمه‌ها و سود آنها، افزایش یافته و پس‌اندازی مطمئن برای رفع نیازهای احتمالی و برنامه‌های آینده شما خواهد بود. .

پوششهای بیمه عمر و پس انداز زنان خانه دار...

مزایا و شرایط ویژه بیمه نامه آتیه زنان خانه دار...

بیمه عمر، چشم اندازی از آینده

عاقلانه است که از همین امروز به فکر آینده خود باشیم نه اینکه منتظر بشینیم تا دیگران فکری به حال و آینده ما بکنند. بطور مثال یک خانم خانه دار در سن ۲۵ سالگی با پس انداز روزانه ۱۰۰۰ تومان در سن ۵۵ سالگی دارای سرمایه ای معادل هفتصد و پنجاه میلیون تومان می باشد. هم چنین از پوشش های بیمه ای شرکت بیمه مانند پوشش بیماری های خاص، پوشش هزینه پزشکی حادثه، پوشش سرمایه فوت نیز برخوردار است. بعد از گذشت ۲ سال از تاریخ شروع قرارداد نیز می توانند به میزان ۹۰% اندوخته خود را از شرکت بیمه وام دریافت کنند. حالا خودتان قضاوت کنید آیا خرید چنین بیمه نامه ای به نفع شما نیست؟؟

پس همین امروز اقدام کنید فردا دیر است……….

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۴
محمد ممولر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">