بـیمه عـمـر و تـامـین آتــیه پاســارگـــاد

مشاوره رایگان و نماینده فروش بیمه عمر و تامین آتیه

بـیمه عـمـر و تـامـین آتــیه پاســارگـــاد

مشاوره رایگان و نماینده فروش بیمه عمر و تامین آتیه

به این ده دلیل باید بیمه عمر خرید

چهارشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۷، ۰۳:۴۳ ق.ظ

به این ده دلیل باید بیمه عمر خرید


خرید بیمه عمر یکی از مهمترین تصمیمات مالی است، اما شاید باورنکنید تنها ۷ درصد مردم دنیا تحت پوشش این بیمه هستند . اما چرا بیمه عمر و پوشش های آمن تا این اندازه مهم است ؟ خب، بدون در نظر گرفتن اینکه به چه میزان درآمد کسب می کنید ، هیچکس نمی داند آینده چگونه رقم خواهد خورد . بسیاری از افراد هر ساله از بیماری یا حادثه خیلی زودتر از دیگران می میرند، و اگر شما تنها نان آور خانواده هستید و مجبور به پرداخت هزینه های زندگی هستید ، این امر می تواند پیامدهای ویران کننده ای برای عزیزان شما داشته باشد .” توانایی آنها در پرداخت هزینه های خانوار، بدهی ها و حفظ سطح استاندارد زندگی خود . ”

 

بنابراین، حداقل کاری که شما با خرید بیمه عمر می توانید انجام دهید تامین مالی آینده خانواده خودتان است . علاوه بر این، از مزایای یک بیمه عمر در طول زندگی خود غافل نمانید ، به ویژه اگر شما جوان هستید. ما ۱۰ دلیل قانع کننده برای خرید یک بیمه نامه عمر را فهرست می کنیم.
۱ – نگاهی به گرفتاریهای عزیزان شما پس از اینکه شما از این دنیا را ترک کردید :
این مهم ترین جنبه ی بیمه ی عمر است که باید به آن پرداخته شود. خانواده ی شما حتی بعد از اینکه شما رفته اید، به شما وابسته است و مطمئنا نمی خواهید سطح زندگی آنها را پایین بیاور. این که آیا برای جایگزینی درآمد از دست رفته، پرداخت هزینه تحصیل فرزندتان و یا اطمینان از اینکه همسر شما امنیت مالی مورد نیاز را پس از شما را دارد ؟
اگر جواب خیر است ، بیمه عمر می تواند سرمایه ای را برای روزی که وابستگان شما به آن نیاز دارد ذخیره کند .
۲- قراردادی برای تضمین پرداخت وامها شما :
هیچ کس دوست ندارد خانواده خود را در مقابل بدهی های مالی خود قرار داده و برای آنها بحران ایجاد کند طرف قراردادهای پرداخت وام شما قرار گیرند . هر گونه بدهی مانند – وام مسکن، وام خودرو، وام شخصی یا وام در کارت های اعتباری – بدون خرید بیمه عمر برای انتقال تعهد پرداخت آنها از خانواده به شرکت بیمه در زمان نبود شما ، تبدیل به کابوسی وحشتناک بعد از فوت شما خواهد شد .
۳- امکان دستیابی به اهداف بلند مدت:
از آنجایی که بیمه عمر وسیله ای است که برای مدت زمان طولانی پول شما را پس انداز و سرمایه گذاری می کند، به شما در دستیابی به اهداف بلندمدت مانند خرید خانه یا برنامه ریزی بازنشستگی کمک می کند. این قرارداد همچنین به شما گزینه های سرمایه گذاری متنوعی می دهد چرا که در پایان قرارداد مبالغ پرداختی شما چند برابر شده و ارزش بالایی برای سرمایه گذاری در زمینه های مختلف خواهد داشت . بسیاری از شرکتها حتی مبالغی بیشتر از تعهد خود به بیمه گذار پرداخت می نمایند چرا با تجمیع مبالغ حق بیمه و اقساط بیمه نامه های قبلی منبع بسیار بزرگی برای سرمایه گذاری در اختیارداشته و بیش شک با منابع عظیم مالی سرمایه گذاریهای سودآورتری هم انجام خواهد شد .
۴- بیمه عمر مکملی برای درآمد بازنشستگی شما :
یکی از دغدغه های بسیار بزرگ افراد در دوران جوانی و میانسالی آنها میزاندرآمد دوران بازنشستگی است . اما می توانید با خرید بیمه عمر اطمینان حاصل کنید که هر ماه میزان مشخصی درآمد کسب خواهید کرد . می توانید سرمایه دریافتی خود از بازخرید بیمه نامه در پایان آن را ، در صندوقهای مالی یشرکتهای بیمه گذاشته و سود حاصل از آن را ردیافت کنید . نیز می توانید اندوخته بیمه نامه خود را در هر کجا که مایل باشید سرمایه گذاری کنید .
۵- خرید بیمه عمر هنگامی که شما جوان تر هستید بیشتر به نفعتان است :
حتی اگر مجرد باشید نیز بیمه عمر از دو جهت برای شما ضروریست . در کنار اینکه در زمان مجرد بودنتان نیزاین امکان وجود دارد افرادی مانند والدین سالمند و یا فرزندان کوچک خانواده به شما وابستگی مالی داشته باشند ، به این دو دلیل مهم خرید بیمه عمر در جوانی به شما توصیه می گردد .
اول اینکه بیمه نامه عمر می تواند پس اندازهای کوچک شما را به سرمایه ای بزرگ تبدیل کند و این در آینده و در زمانی که تصمیم به تشکیل خانواده گرفتید و یا هنگام تولد فرزندانتان برای شما ارزشمند خواهد بود .
Pradeep Pandey، مدیر بازاریابی شرکت Future Generali Life Insurance، می گوید: “هر چه زودتر بهتر است. ”
زمانی که شما جوان، سالم و دارای تاریخچه سلامت خوب هستید، بیمه نامه عمر شما به لحاظ نرخ های بیمه گری دارای کمترین نرخ است . بنا براین اندوخته شما در پایان قرارداد چشمگیر تر است . نیز به این نکته نیز توجه کنید که برای بسیاری از افراد در سنین میانسالی و به دلیل مشکلات جسمی امکان صدور بیمه نامه عمر وجود ندارد و این افراد امروز حسرت روزهای گذشته خود را می خورند.
۶- امکان دریافت وام از محل اندوخته :
بیمه گذار میتواند در مواقعی که به پول احتیاج دارد از اندوخته خود برداشت کرده و بعد از مدتی آن را به شرکت بیمه بازگرداند . البته ساز و کار اجرایی آن در شرکتهای مختلف کمی با هم متفاوت است . اما نکته مهم این است که بیمه گذار می تواند مبلغی از اندوخته خود را تحت عنوان وام برداشت کرده و پس از مدت ۲ یا ۳ سال با شرایط متنوع  به شرکت بیمه پرداخت نماید .
۷٫ بیمه نامه عمر معاف از مالیات است :
بیمه نامه عمر شما صرف نظر از اینکه به چه میزانیست معاف از مالیات است . می توانید مبالغی را بیمه نامه خود پس انداز کنید و مطمئن باشید که این مبلغ به همراه سود آن تنها به افرادی تعلق دارد که به شرکت بیمه در زمان تنظیم قرارداد اعلام کرده اید . بسیاری از افراد مبالغ قابل توجهی را در بیمه نامه های عمربه دلیل ذکرشده در بالا پس اندازو سرمایه گذاری می کنند چرا که پول نقدی که در بانک سپرده شده است پس از فوت مشتری ، مشمول مالیات بر ارث است که درصدهای آن از ۳۵ درصد در ایران شروع می شود.
۸- بیمه عمر راه حلی برای پس انداز اجباریست :
می توانید حتی میزانی بیش از توان برنامه ریزی شده برای بیمه عمر خود پرداخت کنید . این روش به شما کمک می کند میزان بیشتری پس انداز کنید و هزینه های خود را نیز پایین تر بیاورید . با گذشت چند ماه از شروع قرارداد بیمه عمر خود ، متوجه خواهید شد که هزینه های شما به علت میزان بیشتر حق بیمه کمتر شده و پول بیشتری برای آینده خود و بازماندگانتان پس انداز کرده اید . این تصمیم باعث میشود که در پایان قرارداد بیمه ای خود اندوخته بیشتری نیز داشته و در صورت امکان تبدیل بیمه نامه عمر به بیمه نامه بازنشستگی مبالغ ماهیانه بیشتری دریافت نمایید . توجه کنید که بیمه عمر حتی می تواند سبک زندگی شما را اصلاح کرده و آینده نگری را در شما تقویت کند .
۹- ممکن است بعدها شرایط خرید خرید بیمه عمررا نداشته باشید :
شما ممکن است اکنون سالم باشید و تصورتان این باشد که خرید بیمه عمر و پرداخت حق بیمه برای آن یک هزینه اضافی برای شما باشد . اما اگر شما به طور ناگهانی بیمار شوید، ممکن است مجاز به خرید وعقد قرارداد بیمه عمر نباشید . بنابراین، ضروری است که هر چه زودتر بیمه عمر خود را خریداری کنید ، زیرا اگر سلامتی شما بعدا به خطر بیفتد و شما از قبل دارای بیمه عمر باشید شرایط بیمه نامه عمر شما هیچ تغییری نخواهد کرد . برای ملموس تر شدن این اتفاق کافی است تعداد افرادی از آشنایان شما که پس از بیماری به دنبال خرید انواع بیمه ها بوده اند و متاسفانه نتوانسته اند را یاداوری کنم .
۱۰٫ – آرامش خاطر :
مرگ اجتناب ناپذیر است. در مواجهه با این تراژدی که برای برخی ترسناک است ، حداقل کاری که برای خانواده خود می توانید انجام دهید تامین امنیت مالی آینده آنها با خرید بیمه عمر است . یکی از دلایل ترس از مرگ ناتوانی در انجام کارهای باقیمانده و نگرانی از سرنوشت آیندگان است . حتی اگر مبلغ قرارداد بیمه عمر شما ناچیز باشد، می دانید که تمام سعیتان را انجام داده اید تا به بازماندگان خود در زمان سختی کمک کنید. حتی اگر بازمانده ای ندارید می توانید بیمه عمر خود را وقف خیریه ها کنید تا بعد از شما کارهای خیر شما ادامه یافته و اثرات آن بعد از فوت شما نیز باقی بماند .
به صورت خلاصه “بیمه عمر یک ابزار عالی برای هر دو زمان هستی و نیستی انسان است . به علت پرداختهای متعدد و منظم در این قرارداد بیمه گذار مهارت تنظیم درآمدها و هزینه ها ی خود را کسب می کند . نیاز به بیمه عمر در مراحل مختلف چرخه زندگی شما ، بسته به نوع تعهدات مالی و وابستگی ها ممکن است تغییر کند اما در هر سن و سالی که باشید ، حتی اگر وابستگانی هم نداشته باشید ، بیمه عمر یک قرارداد ضروری ، مهم و ارزشمند در زندگی شما است “.


برگرفته از نشریه businesstoday

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۱
محمد ممولر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">