بـیمه عـمـر و تـامـین آتــیه پاســارگـــاد

مشاوره رایگان و نماینده فروش بیمه عمر و تامین آتیه

بـیمه عـمـر و تـامـین آتــیه پاســارگـــاد

مشاوره رایگان و نماینده فروش بیمه عمر و تامین آتیه

بیمه عمر و ارزش آن

چهارشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۷، ۰۳:۵۶ ق.ظ

بیمه عمر و ارزش آن

life insurance value

ارزش بیمه عمر
بعضی افراد ممکن است بیمه عمر را به عنوان یک هزینه اضافی قلمداد کنند . اما آیا این سوال را از خود پرسیده اید که ” آیا بعد از مرگی شما کسی در زندگی شما دچار مشکلات اقتصادی خواهد شد ؟ ”
اگر پاسخ شما بله باشد، به طور قطعی بیمه عمر برای شما مهم است.

اگر ازدواج کرده اید و بچه دارید

اگر شما ازدواج کرده اید و بچه های کوچکی در خانه دارید که زندگی حال و آینده آنها به درآمد شما بستگی دارد، نیاز بسیار به بیمه عمر دارید. بعد از مرگ شما و کم شدن درآمد خانواده یک مشکل مالی بزرگ و لحظه ای ایجاد می شود . نه تنها مرگ شما باعث می شود که خانواده تان از نظر عاطفی نابود گردد ، بلکه برای رسیدن به اهداف آینده مانند تحصیلات عالی فرزندان نیز پشتوانه خود را از دست داده است . حتی اگر این خانواده دارای خانه داشته باشد ، مرگ شما بدان معنی است که همسر زنده مانده هزینه های اضافی مانند مراقبت از کودک، خانه داری و هزینه های نگهداری از خانه را باید پرداخت کند .
اگر در پایان مدت بیمه نامه در قید حیات بودید این اندوخته ذخیره شده هم شما و خانواده شما را در موقعست مالس بهتری برای دستیابی به اهداف قرار خواهد داد .

متاهل بدون فرزند یا مجرد

چرا بیمه عمر مهم است اگر فرزند ندارید و یا ازدواج نکرده اید ؟ اینکه شما بچه ندارید یا ازدواج نکردید، لزوما به این معنی نیست که شما به بیمه عمر نیاز ندارید. ممکن است همسر و یا افراد دیگری به درامد شما وابسته باشند چرا که اداره زندگی نیازمند پول و درامد است ، بنابراین داشتن ایمنی مالی یک سیاست مهم در زندگی هر فرد و بیمه عمر نیز نقشی حیاتی در زندگی یک فرد دارد.
اگر شما ازدواج کرده اید یا تنها زندگی می کنید، چه کسی بعد از شما هزینه های شما را پرداخت می کند ؟ چیزهایی مانند هزینه های مراسم تشییع و بدهی های مشترک و انفرادی (مانند وام خرید منزل ) فقط اندکی از هزینه هایی است که در صورت فوت شما به بازماندگان تحمیل می شود . آیا شما در حال حاضر منابع مالی کافی برای پوشش دادن این هزینه ها دارید ؟ اگر جواب خیر است بازماندگان شما به احتمال زیاد این هزینه ها را پرداخت خواهند کرد . حتی اگر منابع کافی در اختیار دارید و نگران فوت خود نیستید می توانید با سرمایه گذاری و پس انداز بلند مدت پولهای خود در بیمه عمر پول بیشتری برای آینده خود و بازماندگان احتمالی ذخیره کنید . می توانید با پس اندازهای بیمه ای خود برنامه سفر به دور دنیا داشته باشید و یا از پول خود برای ایجاد یک مرکز خیریه استفاده کنید .

داشتن بیمه عمر مکفی نیز به همان اندازه داشتن بیمه عمر مهم است

از دست دادن یکی از عزیزان یک تجربه عاطفی و دردناک برای هر خانواده است. اما هنگامی که بازماندگان شما فاقد پول کافی برای پرداخت هزینه های ضروری و همیشگی زندگی هستند ، این وضعیت بسیار دشوار ، بدتر نیز خواهد شد . بازماندگان شما نه تنها به علت از دست دادن شما غمگین هستند ، بلکه آنها اکنون برای مقابله با این مشکلات مالی که با رفتن شما به وجود آمده دچار اضطراب مالی اضافه نیز شده اند. اگر مبالغ بیمه عمر شما ، با توجه به منابع مالی و توانایی های فعلی شما در نظر گرفته نشوند ، با وقوع مرگ ،  از لحاظ مالی می توانید بازماندگان خود را مجبور به رفتن به یک خانه ارزان تر یا حتی یک شهر کوچک تر کنید . آنها باید برنامه های تحصیلی و حرفه ای را فراموش کرده و کیفیت زندگی خود را کاهش دهند . آنها ممکن است حتی مجبور شوند برای پرداخت هزینه های تشییع و دفن شما از دیگران قرض بگیرند . در این شرایط حتی نمی توانید هیچ گونه کمکی به آنها بکنید چرا که دیگر نیستید .

اگر شما تعجب کرده اید که چرا بیمه عمر مهم است ، پس خواهش می کنم با خرید بیمه عمر ، عواقب ویرانگر نداشتن پوشش های بیمه ای را که در آینده ممکن است گریبان کسانی که دوستشان دارید را بگیرد ، متوقف کنید .

شاد و سربلند باشید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۱
محمد ممولر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">