بـیمه عـمـر و تـامـین آتــیه پاســارگـــاد

مشاوره رایگان و نماینده فروش بیمه عمر و تامین آتیه

بـیمه عـمـر و تـامـین آتــیه پاســارگـــاد

مشاوره رایگان و نماینده فروش بیمه عمر و تامین آتیه

بیمه عمر و تامین آتیه ازدواج

يكشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۲۱ ق.ظ




 
برنامه ریزی برای تامین ازدواج
امروزه صندوق‌های بیمه‌ای تلاش می کنند خدمات خود را صرفا به تامین بخشی از هزینه‌های درمانی محدود نکنند و با ارائه خدمات حمایتی اجتماعی به بیمه‌شدگان تحت پوشش خود، در افزایش میزان رضایتمندی بیمه‌شدگان از عملکرد سازمان‌های بیمه‌گر با یکدیگر رقابت کنند.

در کشور ما نیز صندوق‌های بیمه‌ای علاوه بر تامین بخشی از هزینه‌های درمانی خدمات دیگری همچون مستمری بازنشستگی، از کار افتادگی، و کمک هزینه ازدواج را به بیمه‌شدگان تحت پوشش خود ارائه می کنند.

هدف از ارائه بیمه عمر و تامین آتیه + ازدواج
ما همیشه بهترینها را برای خود و خانواده‌مان می‌خواهیم. همان گونه که با ازدواج و تشکیل خانواده مسئولیت هایمان بیشتر می‌شود.
‌در جایگاه والدین، برتری شما تامین آینده فرزندتان و رویاها و علایق شان می‌باشد. امروزه تحصیلات خوب، تهیه مسکن و حتی یک ازدواج ساده هزینه های زیادی دارد که این هزینه ها به مرور زمان نیز افزایش می‌یابند. فقط تصور کنید که شما به چه سرمایه ای برای گذراندن تمام این مراحل توسط خود و خانواده نیازمندید.

بیمه پاسارگاد در راستای ارائه خدمات نوین سرمایه گذاری به اقشار مختلف مردم و جلب رضایتمندی اقشار مختلف و تامین مالی بخش اعظمی از افراد جامعه، اقدام به معرفی طرح سرمایه گذاری بیمه عمر و تامین آتیه نموده تا بیمه گذاران قادر باشند از طریق اندوخته و پس انداز تدریجی، پس از طی یک دوره زمانی مالک سرمایه قابل توجهی گردند.

این بیمه نامه با هدف تامین سرمایه ای جهت تهیه جهیزیه فرزندان و اثاث خانواده تنظیم شده است.


تهسیلات ویژه
بیمه گذاران بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد می توانند از محل اندوخته بیمه نامه برای هزینه های ازدواج، تهیه جهیزیه، تحصیل فرزندان، خرید اثاثیه و لوازم و ... وام دریافت نمایند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۳۰
محمد ممولر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">