بـیمه عـمـر و تـامـین آتــیه پاســارگـــاد

مشاوره رایگان و نماینده فروش بیمه عمر و تامین آتیه

بـیمه عـمـر و تـامـین آتــیه پاســارگـــاد

مشاوره رایگان و نماینده فروش بیمه عمر و تامین آتیه

بیمه عمر برای رانندگان اسنپ

سه شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۷، ۰۵:۲۵ ب.ظ

بیمه عمر یکی از انواع بیمه نامه هایی است که از نظر خدمت رسانی با سایر بیمه ها متفاوت است. این نوع بیمه در واقع یک پس از انداز طولانی مدت به حساب می آید. شاید شما در فکر روش های دیگر سرمایه گذاری باشید ولی مطمئنا هیچ کدام از روش ها، اعتبار بیمه عمر را نخواهد داشت زیرا در این روش، در صورتی که بیمه گر دچار مشکل شده و سرمایه شما از بین برود، بیمه مرکزی متعهد خواهد بود که مشتری را حمایت کرده و پس از اندازه او را بازگرداند.

با توجه به کلیه مزیت هایی که برای بیمه نامه عمر در نظر گرفته شده است، اکثر افراد به استفاده از این روش علاقمند شده اند. از طرف دیگر در سال های اخیر، شرکت های بیمه گر سعی بر این داشته اند که در میان مشاغل مختلف تحقیق کرده و در صورت امکان، خدمات بیمه عمر را برای آن ها ارائه کنند. یکی از مشاغلی که اخیرا در ایران معرفی شده و بسیار مورد توجه قرار گرفته است، تاکسی آن لاین اسنپ است. قبلا خدمات انواع بیمه نامه و همین طور بیمه عمر برای راننده های تاکسی ارائه شده است و الان شرکت های بیمه گر در پی این هستند که راننده های تاکسی اسنپ را نیز تحت حمایت خود قرار دهند.

بالاخره راننده های تاکسی اسنپ نیز همانند سایر بخش های تاکسیرانی، ممکن است دچار مشکل و یا اتفاقاتی از جمله تصادت، دزدی و… و یا از کار افتادگی شوند. در نتیجه بیمه عمر برای این شغل بسیار مفید خواهد بود. زمانی که یک راننده قصد دارد از خدمات بیمه عمر استفاده کند، این مسئله برای او اهمیت دارد که به سراغ شرکت بیمه گری برود که خدمات بیشتری را از طریق بیمه نامه عمر ارائه کرده، سود بیشتری به سرمایه اختصاص دهد و در نتیجه از این طریق، بیمه شونده احساس حمایت بیشتری داشته باشد. به همین دلیل توصیه می کنیم که راننده های محترم ابتدا در میان تمامی شرکت های بیمه گر که بیمه عمر را برای راننده های تاکسی ارائه می کنند، تحقیق کرده و سپس اقدام به خرید بیمه نامه کنید. اما به طور کلی تمام بیمه نامه های عمر از طرف تمامی شرکت های بیمه، مواردی را به صورت کلی مد نظر دارند:

۱-   حمایت بیمه شونده در زمان تصادف و یا هر گونه حادثه ای که منجر به آسیب به راننده می شود.

۲-   خدمات از کار افتادگی راننده

۳-   در نظر گرفتن سودی متناسب با حق بیمه پرداختی و فاکتورهای دیگر برای پس از انداز بیمه شونده و…

همچنین لازم است بدانید که در صورت فوت راننده تاکسی، سرمایه آن در بیمه عمر، به وراث و یا افرادی که بیمه شونده در قرارداد قید کرده است، تعلق گیرد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۷
محمد ممولر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">